2020.03.20. - Ötödik nap

83 a mai "nyertes" szám, mármint a hivatalos, a nem hivatalost meg senki sem tudja. 

Van egy olyan érzésem, hogy nem vesszük - MÉG - elléggé komolyan, csak ne legyen túl késő... Ma láttam egy pár perces SkyNews riportot a bergamoi kórházból... Háát minden elismerésem és emelem kalapom az ottani orvosok, nővérek áldozatos munkája előtt.

 

Otthoni munka

Megy a zsonglőrködés a gyerek digitális oktatása, a saját munkám, a kisebbikre fordítandó figyelem és idő valamint az ennivaló előállítása között. Jelenleg még vannak zökkenők, de ez egy jó önismereti terep és sokat lehet belőle tanulni. 

A kollégákkal történt beszélgetéseken is az jön át, hogy mindenki próbál adoptálódni a helyzethez, van akinek kevesebb, van akinek több tényezője van amit figyelembe kell vegyen Ma megkaptam azt a kérdést is, hogy szerintem meddig lesz ez az állapot fenntartva? Ötletem sincs, de ha megnézzük, hogy a többi országban hogy áll a járványgörbe, akkor az az érzésem, hogy még legalább két hónap hátravan, mire elindul lefelé.

Mivel ma péntek van, úgy döntöttem, hogy a mai napon legkesőbb 1600-kor befejezem a munkát. Majdnem sikerült is, kicsit csúsztam csak ki a saját magamnak szabott határidőből. 

Otthoni élet

A mai tanulás hozott egy parázs vitát, amit én csak hallgatóként éltem át. Valahol normális, hogy ha össze vagyunk szorítva mesterségesen, akkor előbb-utóbb lesznek surlódások, viták, veszekedések.

 

Környezet

Rajtunk és a környezetünkön szerencsére nem jelentkezik semmiféle tünet továbbra sem.