2020.04.01. - Tizenhetedik nap

Szerda (bár ha valaki hirtelen megkérdezné, nem biztos, hogy menne a válasz egyből), 525 pozitív eset.

Tegnap este elfeljtettem élesíteni a napi posztot (ismét), így ma kettő lesz.

Otthoni munka

A reggel nagy rohangálással telt, először is pékségbe kellett menni, ami gyorsan lezajlott, mert amikor odaértem én voltam egyedül. Ugyanez már sajnos nem mondható el a Postáról. Egy régi rendelésem a napokban érkezett be ahhoz a céghez, ahonnan rendeltem és anno postán maradóra kértem, ezért így küldték. Mire a postához értem, ami kb  a nyitás idejét jelenti már hosszú sor kigyózótt kint. Csomag maradt a postán, majd valamikor a héten megpróbálom, bár attól tartok, hogy állandósul a sor ott.   

Otthoni élet

A gyerekek továbbra is képesek bármely apró dolgon összeveszni, kiabálni.
Az ebéd a szokásos módon készült, ugyan kicsit megcsúsztam vele, de ennek is van előnye, a gyerekek már farkasééhesek voltak és pillanatok alatt betermelték a csirkés tepsis krumplit.

Környezet

Meg vagyunk, nem történt semmi különleges.