2020.04.03. - Tizenkilencedik nap

Péntek - 623 feltárt pozitív eset. Lassan mászunk fel a görbén...

Végre valahára ma eljutottam a Postára és sikerült is elhoznom a csomagomat. Előtte voltam pékségben, kezdem azt hinni, hogy ez az egész egy nagy szerencsekerék, ha szerencséje van az embernek az adott pillanatban, akkor nincsen sor előtte és két perc alatt végez, ha nincs, akkor ugyanaz a művelet akár 30 perc is lehet. Teljesen kiszámíthatatlanná tud tenni pl egy bevásárlást...

Otthoni munka

Mára összejött jó sok adminisztratív feladat, ezekkel el is ment a délelőtt. Délutánra pedig azt terveztem, hogy 1400 után leteszem a lantot a hétre. Meglátjuk sikerül-e...

 Otthoni élet

Immáron másodszor az utóbb kb három hétben, rendeltünk. Megjött a várva várt hamburgerem. Finom volt bár nem okozott akkor katartikus élményt mint vártam. Bár ebbe a környezet is erősen ludas volt, nem tudtam igazan odafigyelni rá.

Délután sétálni mentünk egyet, hogy kicsit kimozduljunk. A végén még sziklamászás is volt, csak óvatosan persze. 

Környezet

Tágabb családunk kezd fegyelmetlen lenni. Bár többször elmondtuk apóséknak, hogy szóljanak és megyünk vásárolni nekik, háát ők csak elmentek ma, a nyugdíjas idősávban vásárolni. Az volt az indok, hogy már nem bírták otthon ülve.